środa, 10 kwietnia 2013

Sprostowanie

Hej,
Prowadzę trzy blogi, przynajmniej raz w tygodniu na każdym pojawia się rozdział. 
Ostatnio dostaję dużo tzw "hejtów" 
Rozumiem, że wyrażacie w ten sposób swoją opinię, ale nie musicie tego robić w tak bezczelny sposób.
Ja też jestem tylko człowiekiem.
Mam 17 lat, może moje pomysły nie są zbytnio kreatywne, ale to moje pomysł, jeżeli się Wam coś nie podoba to ja Wam tego czytać nie każę. 

PS. Następny rozdział będzie, jeżeli pod ostatnio dodanym będzie min, 10 komentarzy.
Nie lubię wymusza ich, ale dzięki temu wiem czy ktoś w ogóle to czyta.

4 komentarze:

  1. Nie przejmuj się hejtami. Piszesz fajnie, mnie się podoba i tylko tyle mnie obchodzi:) Więc czekam na następny i pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jakby wszyscy przejmowali się hejtami to nikt by nie pisał. A wymuszanie jest denerwujące, ale cóż poczekam.
    Zapraszam do mnie :
    http://canyouhearme-thewanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super skąd bierzesz te pomysły

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli któryś z moich komentarzy się obraził lub cokolwiek to przepraszam. Chciałam być tylko szczera. Jeżeli coś ci się w nich nie podoba to napisz, a przestanę :-D
    Pozdrawiam S :-*

    OdpowiedzUsuń