piątek, 28 grudnia 2012

Liebster Award - nominacja dziewiąta! ♥


1. Jak masz/ macie na imię?
Sandra
2. Ulubiony członek One Direction?
Kocham wszystkich, ale Malik
3. Co sądzisz/sądzicie o dziewczynach chłopców z 1D?
Mówisz o mnie? Nic do siebie nie mam, hahah, a tak na poważnie to szanuje je.
4. Masz/macie jakieś realne plany na przyszłość? 
Będę piosenkarką, tancerką, prawnikiem...a tak na poważnie to nie mam :c
5. Polecasz/polecacie jakieś blogi?
Koooocham Twojego bloga!  Ale kocham również też inne c:
6. Masz/macie konto na TT? Jeśli tak, to podaj/podajcie nick. :)
@ilovecreation FOLLOW ME! ♥
7. Ulubiony wykonawca/zespół oprócz One Direction?
Lawson, Chris Brown i duużo innych, ale nie chce mi się wymieniać. 
8. Lubisz/lubicie Little Mix?
Nic do nich nie mam.
9. Co sądzisz/sądzicie o naszym blogu?
Tak jak powiedziałam wcześniej kocham Twojego bloga, mam nadzieję że już wszystko będzie dobrze i że ona będzie z Zaynem, ale w sumie Payne kocha ją nie jak przyjaciółkę, ja bym nie potrafił wybrać Zayn czy Liam na jej miejscu, bo Liama zna długo, a Zayna dopiero poznała, lol, bez kitu bym nie wiedziała, Pewnie z Liamem zostałam bym przyjaciółmi a byłabym z Zaynem, hahah. Ciekawe czy Harry przekona Vanessę do siebie ♥
10. Skąd pomysł na bloga? 
Nie wiem, tak jakoś przychodzi sam
11. Jakieś plany na Sylwestra? 
Jadę do Głównego ze znajomymi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz