poniedziałek, 19 listopada 2012

Liebster Award po raz drugi c:


Więc zostałam nominowana po raz kolejny, za co jestem bardzo wdzięczna :3
Oto 11 pytań które mi zadała:
1.Twoje imię
Sandra
2.Jaką masz pasje oprócz pisania?
kocham robić zdjęcia!
3.Skąd czerpiesz inspiracje?
same przychodzą, a jak nie to z komentarzy :3
4.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
pop/rock
5.Ile masz lat?
16 ;3
6.Ulubiona piosenka?
7.Jakie jest twoje powiedzenie, którego najczęściej używasz?
lol, i tak nie zdasz, trololo, spoczo, okok
8.Jaka jesteś?
szczera, wredna, dla niektórych miłą
9.Ulubiony członek 1D?
Zayn Malik <3
10.Ulubiona piosenka z nowej płyty
They don't know about us! :3
11.Jaki masz sposób na prowadzenie "popularnego" bloga?
 Pisać oryginalne historie, a nie brać od kogoś. 


Kolejne 11 pytań z http://www.harry-louis-1d-and-we.blogspot.com/
1. Kim chcecie zostać?
fotografem albo prawnikiem 
2. Ulubiony chłopak z One Direction?
Zayn Malik
3. Jak byście mogły w kogo byście się zamieniły - postać nadnaturalna?
Chciałabym być niewidzialna!
4. Podoba wam się nasz blog?
Szczerze powiem że jeszcze go nie czytałam, ale gdy tylko będę miała chwilkę to zajrzę :3
5. Ulubione jedzenie?
Zelki <3
6. Ulubiony blog? 
nie potrafiłabym wybrać 
7. Ulubiona pora roku?
lato i zima!
8. Co z przyszłością?
Nie wiem, liczy się tu i teraz c:
9. Chcecie być sławne?
Chciałbym zobaczyć jak to jest
10. Najdziwniejsza rzecz jaką zrobiłyście?   
nie wiem, dużo tego jest ;o
11. Kochacie Nas?
Nie znam was, ani nic, ale z chęcią poznam ;p 

Nominować już nie będę bo już nominowałam :D

1 komentarz:

  1. Hej!Nominowałam twojego bloga do Liebster Award! więcej w tej: http://magiczneonedirection.blogspot.com/2012/11/kolejne-liebster-award.html notce.

    No zobacz. Masz już trzecią nominację!

    OdpowiedzUsuń