wtorek, 20 listopada 2012

Liebster Award - piąta nominacja!

Heej! Zostałam po raz piąty nominowana! :3 Bardzo Wam dziękuje! <33


A oto pytania :3

1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Chciałam się podzielić z resztą moim pomysłem.
2. Jakie miasto najbardziej chciałabyś odwiedzić?
Londyn! <3
3. Masz zwierzę? Jakie?
Mam, świnkę morką, wabi się Slash bądź świnek, jak kto woli. Nienawidzi mnie.
4. Co uważasz o Larrym Stylinsonie?
Słodkie to, ale Louis ma Eleanor, Harry też sobie kogoś znajdzie. Jeżeli byłoby coś pomiędzy nimi to by się przyznali, ja osobiście nic do tego nie mam.
5. Co chciałabyś aby się wydarzyło w najbliższym czasie?
Ja już wiem co... c:
6. Co byś chciała w sobie zmienić?
Nic, nic bym sobie nie zmieniła.
7. Masz Twittera? [podaj nick, jeśli posiadasz.]
@ilovecreation
8. Jakie słodycze najchętniej jesz?
żelki! <33
9. Wyobraź sobie, że jutro koniec świata, a ty w portfelu posiadasz kilka milinów euro. Co robisz?
Mówię osobie która mi się podoba co do niej czuję, a jeżeli mnie wyśmieje to pakuje się i wyjżdzam!
10. Jakie masz pasje?
fotografia :D
11. Tylko pisz szczerze. Który z 1D podoba ci się najbardziej? [Każdy ma jednego, który mu się podoba bardziej od pozostałych, tylko boi się przyznać. ;D]
Zayn Malik! <33333

Już wkrótce rozdział! :3

2 komentarze:

  1. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LIBSTER AWARD
    WSZYSTKIE INFORMACJE ZNAJDZIESZ NA MOIM BLOGU: http://poprostuzamknijswojeoczyi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hej,
    masz może ochotę poczytać trochę moich wypocin?
    jeśli znajdziesz czas wpadnij ;)
    http://love-is-not-a-disease.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń