poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Prolog.

Kocham mój świat, wpuściłam do niego tylko 2 osoby. Annie i Chris'a. Nikogo więcej do szczęścia nie potrzebuję. Jest jeszcze Andy, pomogłam mu wybić się jako model a on w zamian się mną zajmuje i traktuje jak młodszą siostrę. Fajnie wiedzieć że ktoś się o mnie martwi i się mną zajmuje, ale to nie jego rola. Od tego mam swojego starszego, przyrodniego brata. Wróć. Mam brata, bo moja mama tak mówi, ale to nie znaczy że ja ta twierdze. Dzwonimy do siebie tylko na urodziny. Odbiło mu przez sławę, Kiedyś byliśmy blisko. Mama mówiła tylko o nim, więc się wyprowadziłam. Jako zwykła nastolatka uczęszczam do szkoły. Chodzę na większość zajęć z Annie. Koszykówka... Moje całe życie poza fotografowaniem. Kocham ten sport. Nie chodzi mi tu o lekcje wf-u. Jestem w szkolnej drużynie koszykarskiej, treningi odbywają się kilka razy w tygodniu po lekcjach. Są tam sami chłopacy i ja - kapitan. Uważają mnie za najlepszą, może i dobra jestem, ale bez przesady. W drużynie jestem z Chrisem. Annie przychodzi czasem na treningi, zawsze na mecz, a wraz z nią Andy. Annie jest kapitanem szkolnej drużyny cheerleaders, ale nie odnosi się z tym. Nie paraduje w tym stroju całymi dniami. Zachowuje się normalnie.
Jest już miesiąc po rozpoczęcie roku szkolnego, czyli nasz pierwszy trening. W wakacje dużo grałam, przez co stałam się lepsza. Po lekcjach wchodzę spóźniona na halę i doznaję szoku...
Cofnijmy się kilka godzin i zacznijmy ten dzień od początku...



_______________________________________________________________________

Witajcie! 
Tutaj macie prolog, rozdziały będą dłuższe. Mam nadzieję że polubicie to opowiadanie. 
Pierwszy rozdział dodam na dniach. Jak chcecie być informowani o rozdziałach to zostawcie mi swoje TT :D

12 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada :)
    Informuj, jeśli możesz :)
    Delight (@CatLilDavis)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się nieźle :D Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się zapowiada ;)
    mam nadzieję, że szybko dodasz 1 rozdział ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super początek :D
    Mam nadzieję, że niedługo dodasz nowy rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się ciekawie już mi się podoba
    czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada isę ciekawie. :)

    Czekam na kolejny rozdział z niecierpliwością. :)

    Zapraszam do mnie -->http://onelove-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zapowiada <3
    A kto jest jej bratem ? I dlaczego nie ma tak samo nazwisko ?
    Ciekawi mnie to, więc czekam na nn :)
    P.S. Skoro lubisz 1d ( bo chyba lubisz skoro o nich piszesz xd ) zapraszam na swój blog poświęcony właśnie im ;*
    http://4ever-onedirection.blogspot.com/ Mam nadzieje, ze wpadniesz i zostawisz po sb ślad :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe, czekam na kolejne tajemnica-to.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super czekam na rozdz 1 =)
    u mnie wkrótce prolog , są już bohaterowie wpadniesz http://blackwingsfruit.blogspot.com/ ? =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się nieźle ;D
    Mogłabyś mnie powiadomić gdy pojawi się pierwszy rozdział??

    Http://twinkle-in-eye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Już widzę pewien związek, między mną a bohaterką mianowicie obie lubimy koszykówkę ! :D
    Czytam dalej, zobaczymy co się wydarzy !


    Zapraszam do siebie:

    http://you-and-i-and-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zajebisty prolog i czekam na 1 rozdzial ;p

    OdpowiedzUsuń