wtorek, 29 stycznia 2013

The Versatile Blogger

Zostałam nominowana przez Patty lubi żelki oraz Dreamer




Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę The Versatile Blogger
- ujawnić 7 faktów dotyczących siebie
- nominować 10 blogów które jego zdaniem na to zasługują 
- poinformować o tym fakcji nominowanych bloggerów

1. Jestem wredna i szczera
2. jak jestem zła to sprzątam, słucham muzyki lub wrzeszczę na wszystkich
3. nie lubię mówić o sobie
4. jeżeli ktoś jest wredny dla mnie ja jestem wredna dla niego
5. kocham pisać opowiadania
6. kocham tańczyć przed lustrem
7. Mam w lewym uchu tunel 8mm  a w prawym 10 mm 

Nominowane blogi (te same co na drugim blogu, stwierdziłam że nie będę wybierała jeszcze raz 10):

3 komentarze:

  1. kiedy następny rozdział? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w trakcie pisania, niedługo powinien się pojawić.

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blogger :3 Mam nadzieję, że ja cb też mogę, a jak nie no to za późno xd ;D
    onedirectionimaginyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń